så jäkla förkyld

helgen har mest spenderats i soffan och sängen. fy vilken förkylning jag har. är helt slut och har ont i kroppen. halsen värker och det kliar i öronen!

men lite annat har jag klarat av också. i lördags åkte vi och hämtade ett linneskåp helt gratis! har länge letat ett men inte hittat nått jag trivts med i min prisklass. så dök denna upp på skänkessidan på Facebook och jag hade turen att få den! jättenöjd!

på kvällen var jag och åt middag med ett par av mina kollegor. det var verkligen supergott! synd att jag inte riktigt var på topp bara.

idag gick jag inte upp förrän vid 10.30. så trött var jag! har inte hänt på år! sen har soffan varit min bästa vän förutom en tur att köpa en ljuskrona i smide som också är nått jag letat. hittade den billigt så är nöjd!

nu ska jag sova igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0