vab

vab och sjukdom verkar vara det som hägrar i mitt liv för tillfället. Vi fick magsjuka allihopa förra vändan... och värst drabbad var jag som vanligt! Fattar inte hur jag kan åka på det varje gång och bli så dålig?!

Barnen hann iaf vara på förskolorna 4 dagar innan det var dags igen. Emelie fick 39 graders feber på torsdagskvällen och har varit hostig och snorig sedan dess. Idag kom det en mosig Linnéa ner från övervåningen som klagade på att hon hade ont i hela kroppen. Såg direkt att hon måste ha feber. Och mycket riktigt hade hon 39,3... Så vab i morgon igen! Jippie...

Försöker nu bestämma mig för om Emelie ska få gå en stund i morgon eftersom det blir så långt emellan hela tiden. Hon går nån dag blir borta 1 vecka och så har det varit sen hon började... De ska inte på förskolan igen förrän tidigast fredag.

Snart dör batteriet i datorn så jag slutar här.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har oxå varit magsjuk 2 ggr sedan jul. Så mkt som jag spytt senaste månaderna har jag nog inte gjort sen jag blev vuxen :) Men som tur är har det bara varit "kortisar". Kul att du börjat skriva igen!! Kram

2012-02-27 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0