hyrfilm

Så har ännu en dag gått. Natten var orolig och Linnéa spydde några gånger till under kvällen och natten. Vid 4.30 kom hon intassande till vårat sovrum och hade en helt annan glans i blicken, och sa: "Nu har jag inte ont i magen längre!"
Skönt tänkte jag och trodde vi skulle kunna sova de sista timmarna, men hon vaknade titt som tätt resten av natten och ville ha vatten. Förstår att hon var törstig efter allt kräkandes...

Idag har hon inte ätit nått förutom 2 flaskor med välling. Inget annat har dugit. Inte ens godis eller glass. Men cola och saft slank ner :)

Än så länge är ingen annan sjuk, men det hinns med fortfarande så jag ropar inte hej. Man får bara vara glad så länge det går.

Nu sover Linnéa här bredvid mig i soffan igen. Jag sa till henne för 2 minuter sedan att vi borde gå och kissa innan du somnar. "Men jag ska inte sova!" Haha det gick inte så bra med hennes planer :P

Emelie är fortfarande dunderförkyld men har ätit lite bättre idag :) Känns skönt. Hon älskade potatis och skinkgratängen jag gjorde till middagen. Kändes bra att den blev uppskattad av nån mer än mig. Var inte så motiverad till att ställa mig och laga den när jag inte visste om någon annan än jag skulle äta. Fredrik jobbar eftermiddag.

Nu ska jag bära upp tösabiten och sen ringa barnens förskolor och meddela att de inte kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0