EFIT 9/3-2011

Fick för mig att göra en EFIT (ett foto i timmen) men har varit lite seg med att lägga upp bilderna. Här kommer resultatet iaf :)
Tiderna stämmer inte 100% men ungefär :)

06:00
Nyvakna och dags för blöjbyte




07:00
Här blir det 2 bilder. Lärde mig idag att sopbilen kommer så tidigt som kl 7 på morgonen, så jag sprang ut och ställde fram soptunnorna. Hann precis innan sopbilen kom till vår gård.



Medan jag var ute och rände fixade Linnéa egen frukost :P Semelbullen som var kvar sen dagen innan (hon börjar alltid med grädden) med lite skinka på fungerar utmärkt som frukost :P




08:00
Dags att borsta tänderna!




09:00
På väg till dagis




10:00
Fikabesök av Sandra och lilla Emma. Vi mumsade semla och pratade strunt :)




11:00
Plockade ihop lite här hemma, och hittade bla ett vardagsrum ;)




12:00
Dags för lite lunch




13:00
Fixar lite med traderaförsäljning...




14:00
Dagishämtning i snöoväder




15:00
Fröken fräken försvann och det blev tyst... Alla föräldrar vet att det är ett varningstecken! Jag ropar och frågar vad hon gör: "Målar" får jag till svar. Hmmmm Hon hade hittat mit smink...




16:00
Trötta barn i soffan.




17:00
Middagsdags. Lax, ris och grönsaker. Och det blev sista bilder för dagen. Sen blev det styrigt med nattning, så kameran glömdes bort :)





Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte skoj att följa en av era dagar! Dom är bara för söta dina små :-)



Kul att du (ni ;-) ) gillar min idé. Gäller att bara styra upp det rent praktiskt, hos vem börjar vi? Vi får fundera och spåna fram något tillsammans :-)

2011-03-15 @ 17:43:24
URL: http://idolf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0