Att ropa Hej

Ja jag ropade nog för tidigt denna gången... Emelie fick diarre på tisdagen men har varit bra sen onsdag kväll. Båda äter som de brukar och är bra i magarna. Så nu hoppas vi igen :) Fredrik blev halvdålig på onsdagen. Men men. Fortfarande har det varit en mild variant. Jag minns ännu de hemska magsjukorna jag hade för ett år sedan. Spydde och sprang på toaletten konstant i 13 timmar! Minst en gång i timmen. Gravid var jag dessutom. Då var man inte kaxig! *ryser* desutom åkte jag på det 3 gånger.

Men nu är jag rent ut sagt skitless på att sitta hemma! Vi har varit hemma i en vecka nu, så jag tänker packa in barnen och åka till Dollar efter lunchen. Om inte Fredrik vaknar och mår okej, så kanske jag kan åka en sväng ensam :) Eller med en av dem kanske. Vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0