Glöm och dröm

Det blev ingen gräsklippning eller plantering igår. Gräsklippningen kunde vi glömma då regnet öste ner hela förmiddagen... Väntade på att det skulle komma besök hela eftermiddagen, så jag tag mig aldrig för att köra igång med planteringen heller. Sen när ungarna väl sover är jag så nojig att jag inte vill gå ut för långa stunder på gården, eftersom jag inte hör om nån är vaken. Och springa in hela tiden för att kolla läget gör att jag drar mig för större saker när de sover. Skulle verkligen vilja ha en fungerande babymonitor så jag kan vara ute när de sover. Vi har lyckats avverka 3 stycken under de här 3 åren. Fattar inte hur de kan gå sönder hela tiden! *suck*

Idag ska Linnéa på dagis och jag ska väl göra ännu ett försök att åtminstonde få de plantor som inte ska vara i växthuset planterade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0