Gryyyyyy

Skulle precis börja skriva, men då vaknade just Emelie. Återkommer...


.................

Hehe sådär ja. Det var bara nappen som behövdes :P

Båda barnen ligger och sover men ska snart dras upp då vi ska åka till farmor och farfar. Jag ska till distriktsköterskan med mina blåsor som jag får på händerna, och tänkte lämna åtminstonde Linnéa hos farmor och farfar under tiden. Det är trots allt lättare att koncentrera sig om man slipper springa efter ett barn samtidigt.

På förmiddagen var vi på Fenix och lekte. Träffade massor av bekanta. Efter några år i Borlänge börjar man inse att det inte är så stort ändå :P
Linnéa tyckte det var jätteroligt och hade inte tid att fika nått, men mot slutet blev hon lite väl hungrig och trött tror jag. Hon blev helt plötsligt känslig för diverse olika händelser och storgrät och ville åka hem hela tiden..

Väl hemma åt hon ganska bra med lunch och somnade sött i sängen efteråt :)

Nej nu måste jag väcka mina änglar om vi ska hinna ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0