Härliga dagar!

Har haft ett par helt underbara dagar tillsammans med mina barn i detta fantastiska höstväder!

I onsdags gick vi till lekparken här i närheten efter dagis och lekte. Vi hade med oss mackor, bulle och saft och hade det trevligt.
Igår var jag och Emelie på en föräldragruppsträff. Vi fikade på kupolen och pratade lite. Vi var ganska många, så det var svårt att få nån kontakt med alla. Pratade och fikade en liten stund innan det var dags att hämta Linnéa på dagis. De andra är förstagångsföräldrar så de satt lugnt kvar och fikade :P

När vi hämtat Linnéa åkte vi till Liljeqvistskaparken och lekte. Oj va kul vi hade! Dit kommer jag åka igen! lekte i 1,5 timme och sen var vi nöjda alla 3.

Idag packade vi lunch och åkte till föräldracafét Fenix där vi tillbringade ett par timmar. Vi var med på sångsamling och sen lekte Linnéa för fullt. Hon har varit så duktig de senaste dagarna, och lyssnat på mig:) Det är skönt som omväxling!

Man behöver sådanna här dagar när det flyter på och allt känns bra. Energidagar kanske man kan kalla dem. Fast nu är jag rätt så trött, så det tar lite på krafterna också:P Men i morgon blir det ingen vila. Då får vi nämligen besök av tjockasläkten. Fredrik fyller år och det ska självklart firas. Så förmiddagen kommer ägnas åt städning och eftermiddagen åt tårtätande! Födelsedagspresenten fick han idag: En helkroppsmassage hos en massör.

Kommentarer
Postat av: Linnsey

Nu blir jag nyfiken, Fenix? Var är det å hur funkar det? :O

Härligt att du har haft sånna härliga dagar=)

2010-10-01 @ 20:08:39
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0