Dopet

Vi hade ju dop i helgen, och det blev en lyckad tillställning. Emelie skötte sig jättebra och skrattade när prästen pratade. Middagen blev också lyckad, och jag är så nöjd med dagen. Men det var tur att jag har en snäll familj som hjälpte mig. Annars vette tusan om jag stått på benen innan dagen var slut. Mamma hjälpte mig massor med förberedelserna. Mamma, pappa, Marie och Pär hjälpte till med städningen efteråt, så vi kunde få våra otroligt trötta barn i säng. Linnéa sov inget under dagen, så hon var lite trött och grinig. På vägen till kyrkan somnade båda barnen i bilen, så vi satt kvar i bilen så länge vi kunde för att låta dem sova lite. Trots sömnbristen skötte sig Linnéa bra ändå under dagen :)

Igår åt vi sista gången av doptårtan också. Den var god, och trots stark insats av Kenth och barnen räckte den länge :) Vi slängde det sista av den igår.

Fredrik och jag lunchade på "Thai och sushi" igår. Deras lunchbuffé. Jag har längtat både thaimat och sushi ganska länge nu, så jag njöt i stora drag! så gott :D

Nu knastrar det mycket i babymonitorn, så jag ska gå ner och titta till Emelie lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0