babysim och förberedelser

Idag har jag och Emelie varit på babysim för första gången :) Det var jätteroligt faktiskt. Emelie skrattade åt instruktören och alla deltagare. Vi fick lära oss lite olika grepp man använder och lite sånger som kommer att användas.

I övrigt har dagen bestått av förberedeler inför dopet i morgon. Mycket att fixa med men det blir nog bra tillslut. Mamma och pappa kom på eftermiddagen och min kära mamma har varit oumbärlig idag! Har inte ens kännt mig stressad tack vare att hon fixat med så mycket. Allt från att ta barnen till att lägga ihop smörgåstårta och diska. Själv var jag lite förutseende och förberedde fyllningar och dylikt igår och morse.
Tyvärr ringde min ena syster och berättade att hon var sjuk. Så 2 personer faller bort. Så himla trist! Vi bor ju så långt ifrån varandra så vi ses inte så ofta. Men men. Det är förkylningstider och inget man kan rå för. Hoppas vi ses snart ändå :)

Nu ska jag slappa lite i soffan innan jag däckar i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0