Pepparkakor

Igår bakade jag och Linnéa pepparkakor. Mycket trevligt var det och de blev fina, och hade diverse olika former :P Linnéa tyckte absolut det var för tidskrävande att bara använda de tryckta formerna. Så hon tog kanterna runt om plus egenformade pepparkakor också:) Får se om jag tar mig tid att lägga upp nån bild senare idag.

Idag är Linnéa på dagis och tar kort. Ska bli spännande att se dem sen :) Gjorde ett tappert försök att kamma till hennes hår i morse, men det räcker med ett hopp så är det på ända igen. Men det är ju så hon ser ut och det är så vi älskar henne. Det blir nog jättefina kort trots ruffsigt hår :)

Jag och Emelie ska åka på föräldragrupp senare idag. Det är trevligt att åka på de här tillställningarna och det brukar vara gott fika.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0