Skjut inte upp allting!

För då kan man gå miste om saker och ting... Har i flera månader funderat på att åka till leklandet med Linnéa. Men nu går det inte. Det brann nämligen ner idag! Jösses! Hoppas verkligen ingen blev skadad. Verkligen trist att det är borta:(

Idag har Linnéa varit på dagis för gruppfotografering. Det gick bra, tror jag. Sen har vi varit på Rusta och så gick vi på stan en liten sväng. Linnéa somnade i bilen hem, så jag fick bära in henne. Tungt värre. Men sen sov hon 2 timmar till. Lite trött lillstumpan.

Tog hem vagnen från dagis idag, och sitter nu och funderar på om det ska bli regn inatt eller så. Vagnen står nämligen ute just nu, för det är rätt trångt i vårat förråd. Så jag vet inte om jag får in vagnen utan att behöva stuva om och ta ut saker... Vi får se hur vi gör.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag kan bara instämma, hade också planer på att åka dit med Arvid. Han har pratat om det själv också...

2010-06-01 @ 08:19:54
URL: http://idolf.wordpress.com
Postat av: sara

nej va tråkigt hade också tänkt åka dit så småning om. hoppas dom bygger upp det igen.

2010-06-01 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0