Semester!

Nu har jag äntligen gjort sista jobbdagen! Och vilken dag sen. Har suttit på Romme Alpin från 8 till 19 idag och jobbat med kvalitetsredovisning och lyssnat på en massa snack. Drygt drygt, men god mat och lite flum så jag överlevde:P

Så nu har jag semester och det känns så skönt! Mindre skönt är att jag haft huvudvärk i 3 dagar nu... Det känns lite drygt, men så länge det inte är migrän så tycker jag att det är genomlidbart.

Hade tänkt natta Linnéa här på kvällen, men blev totalbrädad. Trodde jag skulle få mysa lute med henne när vi inte träffats på hela dagen, men hon ville bara ha pappa ikväll! De har väl gaddat ihop sig under dagen här:P

Nu ska jag bara ta det lugnt och fira min semester. Har tänkt försöka slänga upp nån bild på magen också, får se hur det går med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0