"så länge det inte är migrän så tycker jag att det är genomlidbart"

Så mycket jag fick för att ha sagt det! Natten mot lördag slog migränen till och jag mådde pissdåligt hela natten och fram till kl 15 på lördagen... Sen blev jag bra och var så lycklig över det.

När jag nu mådde bra åkte vi och grattade Kimberly som fyllt 2 år och tittade på deras kattungar som bara är en vecka gamla. Så himla söta! Man får verkligen bita ihop och påminna sig om att man inte vill ha nån katt! Eller rättare sagt vill jag inte ha en katt som hårar. Ska jag ha en katt så ska jag ha en Cornish rex. Punkt! Jag tycker de är otroligt vackra med sitt siameseliknande utseende, har hört att de är supertrevliga och dessutom HÅRAR de inte! Men det blir nog inget sånt, inte än på ett tag iaf. Men OM.

Nog om det. Lyckan över att vara sig själv igen försvann rätt snabbt när jag vid 18 tiden åkte på ett migränanfall igen! Som tur var gick det över väldigt snabbt och jag var kry igen innan natten.

Idag har vi varit till Torsång och hämtat blommor, som vi får genom Tunabyggen. Det var trevligt men det känns i kroppen nu efter en dag med hårt slit av bärande och planterande.

Nu ska jag vila resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0