sol, glass och bad

En härlig sommardag med andra ord. Jag och Linnéa tog oss iväg och köpte glass på stan idag. Vi hade en mysig förmiddag tillsammans. Glass och lek i lekpark. Sen åkte vi hem och åt lite lunch och vilade, innan vi packade in hela familjen i bilen och åkte till farmor och farfar. Väl hemma därifrån tog vi fram den lilla polen och Linnéa badade en stund:) Vi konstaterade rätt snabbt att vi får lov att köpa en större pol till henne. Men som sagt så var hon rätt nöjd ändå!

Vårat lilla badmonster!




Vecka 39+2 nu. 4 dagar till bf... Väntar och väntar. Det får gärna bli dags nu. Men det kommer säkert dra över 2 veckor denna gången. Med Linnéa hade jag "inte tid" att föda barn. Ville få badrummet klart först, och förnekade hela tiden att det kunde ske när som helst. "nej, nej, det kommer dra över en vecka- minst" Nu när jag vill att det ska sätta igång, kommer jag antagligen få vänta!

Så här ser jag ut iaf




Kommentarer
Postat av: Kicki

Wow! Vilken mage! ♥ Framåt hösten blir det nog nån helg uppåt till er! Vill så gärna träffa er allihopa igen. :)

2010-06-29 @ 20:46:34
Postat av: Linnsey

Ja, självklart kan vi fika en annan gång=) Kan ta det när bebisen kommit och ni kommit till ro hemma igen=) Sköt om er!

2010-06-30 @ 21:34:09
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se
Postat av: Marie R

Vilken fin mage du har!!

Så spännande med en helt ny liten familjemedlem.. Jag kan rekommendera 2 juli som dag för din bebis. Gustav tyckte det var en toppen dag att födas på.. :D

Ha det bäst.

2010-07-01 @ 22:28:02
URL: http://artans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0