bild

Jag lovade ju en bild på magen för några dagar sedan, och jag har inte glömt det. Bara inte tagit tag i det :P

Här kommer iallafall en bild på magen vecka 36+0.



Det närmar sig nu. Bara 4 veckor till bf. Får se när bebis tänkt titta ut:)


Idag har jag och Linnéa varit till Mellsta. Vi hade en toppenförmiddag och jag svär ännu över att inte lyckats ta med mig kameran! Vi tittade iaf på djuren, köpte glass och lekte i lekparken. Linnéa skötte sig så himla bra hela tiden och följde med utan protester när vi skulle hem sen. Så skönt med dagar när man slipper bråka eller springa efter hela tiden! Hon skötte sig klockrent inne på affären också. Trots att hon var hungrig och trött.
Efter lunch och vila åkte hela familjen till farmor och farfar. Där träffade vi Tina, fikade och sen blev det grillning. Mums mums och skönt att slippa laga middag.

Kommentarer
Postat av: Linnsey

Åh, jag uppskattar verkligen att du erbjuder dig att vara barnvakt, känns skönt att ha människor i ens närhet som ställer upp=) Hade tänkt prata med Kattis och Niclas om dom kunde ta henne, men annars är jag jätte tacksam om du har tid/ork att ha henne=) Börjar ju dra ihop sig för er=)

Jag börjar kl 8 på morgonen så måste lämna henne innan det isf, blir det för tidigt?

Ska prata med kattis och niclas så fort som möjligt så du får besked, är ju snart den 15: onde=)

2010-06-06 @ 12:43:20
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0