Så var dagen till ända...

Äntligen- har jag lust att säga. Den här dagen har jag inte varit på topp. Sov dåligt under natten och lyckades inte få nån riktig sömn på dagen heller. Bara somna till för att sen vakna igen... Så jag har mest varit sur känns det som.
Linnéa har kört sitt rejs och inte lyssnat någe vidare. Drygskåp! Nu sover hon äntligen efter en timmes nattning. Fattar inte varför det börjat ta så lång tid att få henne att varva ner igen. Det blev bättre när vi drog ner lunchsovningen till 1 timme, men nu är det samma lika igen. Lite tröttsamt i längden tycker jag. Hoppas det blir bättre när hon börjar på dagis igen och får lite mer rutin och lek på dagarna igen.

äh slutgnällt för idag.

I morgon kommer mina föräldrar och det blir roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Kenth Hagström

Visst är det underbart med barn ibland!

2010-08-02 @ 00:21:55
URL: http://keha76.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0