en vecka över tiden

Så har man gått över en vecka idag. Väntar och väntar på att det ska sätta igång. Vi blev ganska lurade igår. Hade regelbundna förverkar i flera timmar och vi gick länge med förhoppningen om att det skulle dra igång på allvar när som helst. Det började lika som när det drog igång med Linnéa. Dock avstannade allt fram emot kvällen. Trist trist. Idag har jag inte kännt nått större heller. Så jag får nog ställa in mig på att det kan bli igångsättning denna gång. Jag vet att det är dagar kvar att spela på, men det känns bättre att ställa in sig på det ändå. Så blir jag bara glad om jag slipper.

En bild på mig och min underbara tös!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja fy tusan för att gå över, hoppas verkligen att bebis bestämmer sig för att komma snart så du slipper igångsättning. Jag förstår ditt tänk, jag ställde också in mig på igångsättning och det var ju faktiskt nära att det blev så... Hoppas som sagt du slipper gå länge till!

2010-07-09 @ 17:50:56
URL: http://idolf.wordpress.com
Postat av: Marie

Putsa fönster! Det gjorde jag när jag väntade Fredrik :)

2010-07-09 @ 19:28:44
Postat av: Ida

Grattis till dig, er alla!!!

2010-07-12 @ 18:27:47
URL: http://idolf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0