Tidig morgon- för oss alla

Idag började allvaret för hela familjen. Fredrik började jobba och det innebar att jag skulle lämna Linnéa 6.30 på dagis. Väckte henne vid 06.00. Lämningen gick jättebra och det hade gått bra idag, förutom att hon inte ville äta nånting. Men att kliva upp så tidigt är jobbigt och hon har varit trött hela eftermiddagen. Vilket visade sig nu på kvällen:P Vi satt nämligen hela familjen och tittade på bolibompa. Jag kände hur jag gled bort och somnade... Vaknade till, kikade upp och ser att Fredrik sover och Linnéa sitter snällt bredvid mig och tittar på tv. Somnar igen och känner plötsligt hur Linnéa kryper upp i famnen på mig. Ligger där och halvsover och tycker att det börjar bli lite för tyst och lugnt. Knackar på Fredrik och frågar om Linnéa är vaken. Nej då hon sov hon med! Lilla stumpan! Hon har aldrig somnat sådär förut, så hon var nog riktigt trött! Dessutom har vi förkylning som besvärar oss, så det spelade kanske in lite också.

I helgen ska vi satsa på att bli friska:) Vi hade tänkt gå ut och äta i morgon, men vi får se hur vi mår först.


Såhär somnade lillstruttan. Blev lite varmt:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Sötisen! Inte lätt när man är trött ;-)

2010-01-31 @ 18:33:32
URL: http://idolf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0