överraskad

Idag har det varit en bra dag! Det började med att min käre sambo klev upp självmant kl 8.45 i morse! Trodde inte mina ögon:D När jag sedan satt i soffan och kollade på Kaspar i Nudådalen, som jag råkat fastna i under semestern, så kommer min älskling in med en gröt-tallrik åt mig! Sällkap och lagad frukost så tidigt på morgonen:) För att toppa det hela tog jag mig en skön dusch och pysslade om mig själv riktigt länge inne på toaletten, medan han lekte med Linnéa i hennes rum. Allt detta innan kl 11 på förmiddagen.
Sen fortsatte han att vara underbar genom att trotsa de -20 graderna och klä på Linnéa varma kläder och gå ut och leka en stund. Under tiden diskade jag, i lugn och ro! (Linnéa vill annars gärna vara med och får hon inte det hänger hon i byxbenet:P) Men det var som sagt kallt och efter 25 minuter öppnas dörren och en ilsken Linnéa tjuter nere i hallen. Hon bryr sig inte om att det är kallt. Hon VILL vara ute och blev sååå arg när han tillslut bar in henne.

Resten av eftermiddagen fortlöpte lugnt och stilla och vid 16-tiden ringde Fredriks syster och undrade om vi kunde komma ner till Conny och Leila. Kimberly hade frågat efter Nea:) Gullunge. Så vi packade på oss och åkte dit. Det var trevligt att träffa alla och dessutom blev vi bjudna på mat! Mycket uppskattat!

Så den här dagen har varit toppen:)

Nu ska jag snart ta min bok och lägga mig och läsa lite. Fredrik tog en kasse öl och gick till en kompis. Han får nog skoj ikväll:) Själv tänker jag sussa så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0