Jul, nyår och allt sånt

Är nu över. Julen firades i Hede och vi hade det lugnt och trevligt. God mat men tillslut stod julmaten mig upp i halsen. Väl hemma igen åkte älsklingen till Uppsala för att se Avatar i 3D och då passade jag på att äta sushi! Supergott att bryta mot all julmat!

Nyår firades helnyktert här hemma med god mat och trevligt sällskap. Förätten bestod av vitlöksbröd med skinkröra, sen blev det skink och potatisgratäng och fondue, som sedan avslutades med glass och varm hallon- blåbär kompott. MUMS! Sen tittade vi på film innan det blev dags att titta på raketer.

Sen har det varit lugnt och jag har njutit av min semester. Idag lyxade vi till det och köpte med thaimat. Gott gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0