resten av dagen

Gipsavgjutningen gick bra. Det blev så sött så! Kan det annat bli med så söta händer och fötter:)

Innan det var dags att hämta Linnéa från dagis åkte vi ner på kupolen en sväng. Gick en sväng till panduro och köpte färg och paljetter att måla ramarna till gipsgjutningarna. Färgen som följde med förpackningen hade torkat (köpte en sats för 3 gjutningar när Linnéa föddes) Dessutom var det inte nå fina färger. Så jag tänker måla om Linnéas med. Får hoppas att resultatet blir någorlunda bra iaf.
handlade även lite saker som fattades till middagen samt blöjor. Jisses vad det går blöjor och jösses så fort soptunnorna blir fulla i badrummet. Har en blöjhink som vi slänger bajsblöjor i och en vanlig korg som kissblöjorna hamnar i. Jag tycker de är fulla konstant! Vi hinner inte handla så mycket att vi har icakassar till dem. Och jag tycker vi handlar jämt:P Det var mitt bidrag till dagens I-lndsproblem!

Jag, Linnéa och Emelie tillbringadee eftermiddagen hos en arbetskamrat. Vi hade det jättetrevligt och tiden bara sprang förbi. Insåg tillslut att jag var tvungen att gå hem och laga middag, samt väcka min sambo! Han sov till kl 17 idag:P Han kan han! Men han ska ut och jobba natt så han är förlåten.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, jag känner igen det där med blöjpåsarna. Vi hade våra i garaget tills det svämmade över där med ;)

2010-08-26 @ 19:20:28
Postat av: sofia

kerstin ar fått godkänt på sin sugteknink på bb, bb-mottagningen och bvc, så jag antar att hon suger bra. men vet inte riktigt vad det är som gör att hon itne blir helt nöjd.. ibland nöjd ibland inte så då blir det ersättning sen är hon hur nöjd somhelst. kommer köra sådär iaf, så får vi se vart det bär :)

2010-08-30 @ 20:38:53
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du får slänga upp nått kort på hur det blev, gipsavgjutningen. :)



Många goa kramar!!

2010-09-01 @ 12:02:56
URL: http://flinar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0