inköp

Barnen sover och jag passar på att surfa och blogga lite.

Sitter i funderingar på att införskaffa en ny mobil... Känner att jag vill ha en som jag kan gå ut på internet med etc. Frågan är om det är värt att lägga ut pengar på just nu bara.
Funderar även på en barnvagnsramp. Känner att jag håller på att lyfta sönder ryggen när jag ska lasta i och ur syskonvagnen... Hur jag än beter mig så får jag inget bra grepp och ställning när jag lyfter. Kollade på internet och såg att den bara kostade 400 kr, och det kan ju faktiskt min rygg vara värd! Måste bara mäta hjulen och diskutera med min sambo först. Men jag tror nog att jag köper den om inte hjulen är för breda.

Idag hämtade jag Linnéa efter lunch från dagis för att hon skulle få sova innan vi begav oss hem till Sandra. Meningen var att vi skulle vara 4 mammor som träffades, men 2 av dem blev sjuka. Så det blev bara jag och Sandra. Men vi hade det jättetrevligt ändå:) Mumsade rulltårta och drack kaffe, medan barnen lekte.
Direkt efter detta besök blev det att slänga sig i bilen och åka på nästa fikadejt på kupolen. Tog dock beslutet att köra hem Linnéa först. Kände att hon var för trött för att ta med. Träffade några arbetskamrater på kupolen och njöt av min fika i lugn och ro:) Emelie sov hela tiden förutom när hon ammade i början. Konstaterade att jag hade fått dricka en hel festis själv, och skrattade åt de små sakerna som uppskattas så mycket nu för tiden:) Annars får jag alltid dela med mig till Linnéa. Även om hon har en egen också:P

Kommentarer
Postat av: Linnsey

Jätte synd att jag kände mig trött och hängig, men det blir väl förhoppningsvis fler gånger:D

2010-08-10 @ 21:12:40
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0