feber

Linnéa är sjuk. När hon kom i morse och kröp ner brevid mig i sängen kände jag direkt att hon var varm. Mycket riktigt hade hon 38,8. Så det blev till att ringa dagis och sjukanmäla henne. Hela dagen har myst framför tv:n 2,5 Astrid Lindgren film har vi hunnit med och barnkanalen därimellan. :P Linnéa har varit rätt pigg och har ätit och druckigt bra, men har varit lite lugnare än vanligt. Febern steg under dagen och hon hade 39.4 på dagen och 40.3 på kvällen. Hoppas hon är bättre i morgon. Helt otroligt vad pigga barn är ändå fast de har feber. En annan hade varit död med samma temperatur...

På kvällen nu har jag pysslat med Linnéas collage till dagis. Fy skäms på mig som inte fått klart det än! Men tillslut hade jag dragit ut på det så himla länge att jag valde att vänta tills Emelie var född och vi framkallat nån bild på henne. Men nu ska jag bara köpa ett limstift så ska det bli klart sen.

Nu ska jag antagligen bädda ner mig i sängen och läsa lite innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0