nerkissad säng och solsken

Min dag började med en skinande glad dotter som står i sängen utan blöja och pyjamasbyxor på sig! Av blöjan att dömma (som var nästan torr) har hon sovit sådär under natten... Sängkläderna var dock inte lika torra som blöjan. Så jag har tvättat och haft mig här på morgonen. Som tur var klarade sig kudden och nallen iaf. Så hon kunde sova nu efter lunch:P Min tvättmaskin börjar bli knäpp. Den vill inte centrifugera som den ska, vilket gör att torktumlingen tar längre tid. Hmm, nån som har nått förslag på vad som kan vara fel?

När vi slängt in allt i tvätten och ätit frukost gick vi ut i solen:) Det är superväder idag, och Linnéa lekte hur bra som helst här ute medan jag tvättade av staketet den värsta smutsen. När jag kommit halvvägs inser jag att jag antagligen får ångra detta när pollensäsongen sätter in. Men strunt samma... Jag gjorde klart iaf:)

Nu har vi ätit lunch och Linnéa sover. Hoppas hon tänkt göra det en stund till så kanske jag hinner med en powernap på soffan. Sen är det nog dags att dra upp min älskade sambo som inte mår så bra idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0