soft söndag

Idag har jag en riktigt soft söndag. Jag sitter fortfarande i pyjamas och myser. Linnéa sover och vi har ätit lunch. Resten av dagen kommer bestå av gårdsmöte och byte till vinterdäck. Så jag ska snart ta mig i kragen och klä på mig. Har varit förkyld hela helgen, och är det fortfarande, men jag mår inte lika dåligt längre. Förhoppningsvis kan jag jobba i morgon. Får se hur dagsformen är. Halsen gör ont, huvudet värker och jag har haft feber. Om jag har det nu vet jag inte. Känns inte så iaf.

Igår trotsade jag förkylningen och gick på teater. Crona var barnvakt, vilket var snällt:) och Vi gick på Good Night Sweethart. En musikalteater. Fredrik fixar ju ljudeffekterna till dem så vi får gå gratis på deras shower. Mycket bra var det. De ger verkligen gärnet och utstrålar så mycket glädje. Men min hals gjorde fruktansvärt ont och jag var väldigt trött vid pausen...

Nej garderoben nästa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0