höst

Hösten har krypit sig på märker jag. Jag fattar inte att tiden går så fort Det står inte på förrän det är jul.
Det är söndag och livet är så där allmänt skönt just idag. Jag sitter med en kopp kaffe och surfar, Linnéa vilar lite då hon var lite trött. Fredrik sover för fullt. Får väl så lov att väcka honom snart. Imorgon drar ju vardagen igång igen och han måste kliva upp tidigt. (I hans värld iaf:P) Vi har en förbaskad tur med vår dotter. Hon kunde inte vara snällare när det gäller sovvanor tror jag. Vi är fruktansvärt bortskämda! Hon badar/duschar kl 19 på kvällen, sen välling och läsa saga, borsta tänderna och sen ligger hon och oftast sover hon kl 19.30. Sen sover hon hela natten till kl 8-9 nångång. Vi njuter av varje natt som vi får ha det så här bra. Vi bara väntar på att det ska ändras!
Trots detta underbara barn som låter en sova på morgonen känner jag mig lite trött. Fats inte så trött som jag gör på vardagarna när jag jobbar iof. Jag har fortfarande inskolningar som tar musten ur mig. Men jag ser en förbättring vilket är skönt! Snart kanske vi kan få en fungerande verksamhet igen:)

Jag undrar vad resten av dagen kommer att bjuda på? Vädret är inte det roligaste men man kanske borde leta sig ut och få lite luft ändå. Den stackars jycken har inte varit på nån riktig långpromenad på hela helgen. Tänk om man kunde lura ut hela familjen på en promenad! Fast det är väl för mycket begärt:P

Nej om man kanske skulle utnyttja den ensamma tiden och göra nått vettigt innan alla vaknar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Provar det här med blog och länkar hit om det är okaj!?

2009-10-21 @ 19:14:31
URL: http://idolf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0