bra jobbdag!

Idag har jag faktiskt haft en bra jobbdag. För en gångs skull känner jag att jag hunnit med lite under dagen och känner mig nöjd nu när jag är hemma. Jag har inte haft en sån dag sedan inskolningarna började i augusti. Det har verkligen tagit på mig detta. Det är fortfarande lite jobbigt, men det blir bra tillslut.

Just nu sitter Linnéa i badet. Över en timme för tidigt idag. Hon var så trött så trött att vi inte klarar av att ha henne vaken längre. Så hon får gå och lägga sig tidigt idag. Får se när hon tänkt vakna i morgon. Inte före 8 hoppas jag på:P

Det är inte bara Linnéa som är trött. Även jag håller på att trilla av stolen av trötthet. Plus att jag har blivit förkyld igen. Ska kurera mig i helgen och hoppas på att bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0