blev inge jobb

Nej det blev inge jobb för min del i morse. Kände mig fortfarande rejält krasslig när jag vaknade så jag blev hemma. Men i morgon ska jag iväg iaf. Hur jag än mår.

Här hemma har jag iaf blivit underhållen av min söta dotter. Vem blir inte friskare när man ser en snart 1 år och 5 månader unge stå och öva på att hoppa! Det är för gulligt:) Hon ser så lycklig ut när hon håller på. Som om hon har hoppat minst en meter högt:P Men det dröjer nog inte så länge innan hon kan det också. Hon kan ju göra kullerbyttor. Det tycker jag är lite imponerande.
Hon har även kommit på att hon ska snurra idag. De första gångerna snurrade hon och sen dråsade hon iväg som om hon vore på fyllan. Mamma och pappa hinner få hjärtsnörp av att se alla hundratals (okej jag kanske överdrev lite:P) vassa kanter som finns innan hon landar på golvet. Andra eller tredje gången dråsade hon på ändan och sen fortsatte hon att ramla fast hon satt ner. Lite läskigt faktiskt! Det tyckte både hon och vi, så hon ville ha lite tröst innan hon kastade sig in i leken igen. Men sen hade hon fattat galoppen och nu kan hon snurra och stanna och balansera upp sig innan hon fortsätter med livet:P

Söt nöt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Hoppas du mår bättre snart! Sitter också här och är krasslig...vaknade i natt och kände mig kokhet:( Nu sitter jag här och kurerar mig med panodil...

Ha det så bra!

kram

2009-11-02 @ 10:57:21
Postat av: Marielle

Nu får du allt blogga igen :D Du får kommentera i min blogg när du gjort de :)

2009-12-06 @ 11:53:48
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0