Städdag

Idag har jag ägnat mig åt att städa. Inte nog med den vanliga städningen, så har jag även tvättat fönster, satt upp nya gardiner i sovrummet och rensat avloppet i badrummet. Så nu är det rent och fint i några dagar och jag känner mig nöjd med mig själv.

Det visade sig att vi hade glömt att handla inför middag idag, så det slutade med utemat idag. Ganska skönt ändå att slippa laga mat:) Jag åt sushi och Fredrik en kebabpizza. Mumma!

Nu tittar jag på Fråga Olle, och sen blir det nog att rasta vovven och gå och lägga sig. Får se vad jag tar mig för i morgon.


Och sist men inte minst: En hälsning från en glad unge:D


Kommentarer
Postat av: Miss L

Söt-nöten där =) Vikket fint igloo-tält hon har fått våra super söta sockertopp!! Kramitzar till er

2009-05-07 @ 11:44:29
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0