Spöat skiten ur soffan!

Bokstavligt talat! Idag har jag dammsugit och piskat soffan. Det var behövligt! Med ett fuktigt lakan och ett dammsugarrör blir soffan som ny:P Gav även vardagsrumsmattan en omgång med samma teknik. Det behöver verkligen en rejäl omgång. Måste få ut den på gården och piska den ordentligt. Nu blev den bättre men inte bra.

Förutom detta har jag bakat mincupcakes. De blev liiite för länge i ugnen tyvärr, men goda ändå. Jag har dock inte dekorerat dem än...

Just nu ligger Linnéa i sängen och jag väntar på att hon ska somna. Men jag har en känsla av att det kommer misslyckas... Konstigt det där- Vissa dagar sover hon hur bra som helst och andra inte.

Trist väder är det också. Jag vill ha sol! Vi var ute på en liten promenad i duggregnet förut,  och det var inte speciellt trevligt. Men hunden måste ju rastas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0