Söndag

Efter 2 fina dagar med strålande sol är det nu lite kyligare i luften igen. Var nyss ute på en liten kissvända med vovven, och det var lite kallare idag. Solen försöker tränga sig igenom, så det kanske blir bättre på eftermiddagen.
Igår var jag ute i solen och rensade kring plattorna på framsidan. Man känner sig värsta vuxen när man gör det:P
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska företa mig. Det finns alltid massor att göra. Sen att man inte alltid har så stor lust att ta tag i det bara. Ev. kommer Ulf förbi senare. Så jag ska väl ta och städa burarna och dra en dammsugning innan dess. Men det blir nog inte förrän i eftermiddag nån gång, då min käre sambo gick och lade sig tidigt i morse. Så han kommer sova hela dagen. Otroligt roligt! Nope! Och sen är jag dödstrött på kvällarna:P Ingen bra kombination... *hehe*

Nej dricka kaffe och läsa lite bloggar. Sen ta tag i något mera vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0