klent!

Det är lite klent med uppdateringar tyvärr. Men så blir det ibland. Just nu sover Linnéa och jag håller på att göra lunch till mig och Fredrik. Det blir köttbullar och stuvade mackaroner. Jag ställde mig faktiskt och rullade köttbullar igår. Inte illa! Och nej- jag gör inte det så ofta. Men ibland händer det och jag blir lika nöjd med mig själv varje gång.

I helgen blri det högst troligt utställning i Kallhäll. Passar på sålänge jag har bra råttor. Har fått barnvakt till lördag också:) Hoppas hoppas hoppas det går bra bara. Jag får lite dåligt samvete tyvär... Hon ska vara hos en barnvakt som hon inte känner så bra, och inte har varit hemma hos förut tills Fredrik vaknar efter att ha jobbat natt. Gruvsamt!

Nej nu måste jag koncentrera mig på matlagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0