friskis, handling och sushi

Fy va trist väder det är idag! Usch och fy.
Idag har jag iaf varit hurtig och tagit mig iväg på friskis och svettis igen. Det var såå skönt och så himla roligt! Det slog mig hur glad jag faktiskt är för att kunna röra mig som jag kan. Att jag inte har ont längre och mår tipptopp. Läser om och träffar alla som är gravida och hör om deras krämpor, och minns tillbaka till när man var gravid själv. Även om jag hade en lättsam graviditet och inte blev så stor och bla bla- så hade jag faktiskt ont mycket. Så här i efterhand märker jag hur ont jag faktiskt hade då.
Jag ser även de personer som är på friskis som inte klarar av alla rörelser ibland. Men de är där! De gör så gott de kan!Jag blir så imponerad över att de faktiskt, trots att de inte kan spring och hoppa, tar sig dit och tränar och inte bara stannar hemma och ligger på soffan. Så än en gång är jag så tacksam och glad för att jag är frisk och kry!

Förutom friskis har jag handlat, dekorerat några cupcakes och gjort sushi. Cupcakesen blev inte alls snygga... Jag tog lime och kokosmousse som fanns kvar i frysen och spritsade på. Kokosen gjorde tyvärr att det bara blev grynigt och inte alls snyggt:( Men goda blev de! Sushin blev inte heller vacker:P Men den blev god den med. Inget går ju upp mot köpt sushi, men det var helt okej. Jag blev riktigt mätt för en gångs skull iaf:P Och det finns massor kvar i kylen! Det kommer spruta sushi ur öronen på mig innan jag ätit upp allt:P Tur jag har lite råttor som kan hjälpa mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0