en lång dag i Stockholm

Idag har jag varit i Stockholm på utställning igen. Jag satt sekreterare vilket var roligt och intressant:) Men hjälp vad trött jag blev i skallen på slutet! Ömmhet blev junior 2:a vilket var den bästa placeringen för mina råttor idag. Det blev lite HP och kvalitetsettor också, vilket var roligt.
Nu när jag är hemma igen är jag trött så trött! Jag har inte träffat Linnéa på hela dagen, vilket är lite ovant! Nu har jag fikat lite kvällsfika och ska snart leta mig i säng. Vill sova!


Go natt;)

Kommentarer
Postat av: Miss L

Jo tyvärr så är det så =/ Funkade inte längre mellan oss så nu är livet lite som citron och lime juice.. Men det går iaf vidare =) Kramar till er

2009-05-28 @ 10:29:47
URL: http://plentan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0