Bio

Det har inte blivit skrivet på ett tag då vi haft besök i en veckas tid. Lisa var här och det var supertrevligt att ha henne här:) Vi har mest shoppat och ätit känns det som:P En kväll tog vi  oss faktiskt iväg på yoga också. En mycket, hmm, intressant träningsform. Det blir nog bra efter ett par 10 gånger eller så:) Man var ju stel som ett kylskåp...

Idag har jag och älsklingen varit på bio. Vi såg Änglar och Demoner. Den var riktigt bra tyckte jag. Jag har ju inte läst boken, så jag tyckte allt var spännande. Visste ju inte alls hur allting skulle sluta. Linnéa var hos Conny och Leila, och det hade tydligen gått bra. Hon sov så gott när vi kom tillbaka från bion. Vi blev även bjudna på MAX som vi åt alla 4 efter bion. Gott gott. När det var dags att åka hem var Linnéa hemskt trött och vaknade inte förrän mitt i påklädningen. Nu sover hon igen, efter att ha fått lite välling i sin egen säng. '
Det blir nog sängen för mig också snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0