Badhuset!

Idag har vi varit iväg till maserhallen för första gången:) Det var jättetrevligt och Linnéa trivdes som fisken i vattnet!  Intressant dock att de inte har några skötbord i omklädningsrummen... I tejernas duschar fanns det iaf IKEA barnstolar som man kunde ha barnen i medan man duschar- det fanns dock inte i herrarnas, vilket jag tycker är dåligt! Det finns väl pappor som går och badar med sina små barn också!? Fredrik har iaf tänkt fortsätta att bada med Linnéa, då han går in gratis genom jobbet:) Får väl klaga lite, så de sätter in en stol där också, så slipper man stå med ett halt barn i famnen när man duschar.
Efter badet var vi och lämnade lite böcker till Linnéas farmor som väntade på bussen till Falun, åkte vidare för att 1 km senare komma på att vi nog ville åka till Falun vi också! Så vi vände och hämtade upp farmor och åkte till Sara och Kimberly. Sara var tyvärr sjuk, men lite kaffe, kakor och tårta serverades iaf. Sen åkte vi hem och Linnéa somnade i bilen och fortsatte att sova i sin säng och jag däckade i soffan. 

Nu ska jag softa i soffan och ta mig lite kvällsfika tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0