Allvaret

Ja nu börjar allvaret. Mammaledigheten är över och jag börjar på heltid imorgon. Det är med blandade känslor som jag går tillbaka till jobbet. Det känns lite underligt att jag inte ska vara hemma med Linnéa om dagarna längre. Men nu är det fredriks tur!

Jag är förkyld, men ignorerar det för tillfället. Jag har inte tid med det! Donar med ditten och datten inför resan till Danmark till helgen.

Idag var det morsdag också:) Så idag har jag firat mitt första morsdag! Jag fick ett par jättesöta trosor som det står "världens bästa mamma" på:) Det blev även tårta.

Det blev en kort uppdatering. Känner hur hostan för sig påmind och jag ska slänga ner mig i soffan istället...

Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

Redan dax att börja jobba igen...shit vad fort det går!! Jag som inte sett Linnea än...du får ta en tur till Karlstad i sommar=)

2009-06-03 @ 00:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0