utgång

Igår var jag ute på krogen för första gången sedan vi var till Ungern juni 2008. Kvällen började hemma hos Erika där vi spelade wii. Det var jätteroligt:) Drack lite cider och man blev allt lite rund under fötterna. Det är ju inte så konstigt, med tanke på hur länge sen det var so jag var ute och festade. Vid 20-tiden begav vi oss till Broken Dreams där vi hade bokat bord. Åt god mat och blev mätt så mätt. Efter middagen åkte hälften av oss till Falun och dansade loss lite på Harrys. Det var skoj, men jag hade gärna haft annan musik. Dock var jag helt slut vid tolv och var beredd på att åka hem. vid 01 åkte vi hem. Då hade jag inte druckit sedan 22 och mådde prima. Mådde prima i morse också:) Fick även sovmorgon. Det var sååå skönt! Behövde inte kliva upp med lillan utan fick sova till 10. Idag har jag skrivit på stamtavlorna till ungarna. Det är rätt jobbigt att skiva alla 10! Men jag får träna på min handstil och in namnteckning. Så det är ju bra. Är snart klar med dem... Linnéa har fått en hemsk hosta:( Vi var och hälsade på Sara, Per och Kimberly härom dagen och Kimberly hade en jättejobbig hosta. Och Linnéa tyckte absolut att hon skulle slicka på henne:P Så nu håller jag tummarna för at klara mig, men det lär jag inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0