Solen skiner!

Ja solen skiner och livet känns så där allmänt jättebra för tillfället:) Njuter så mycket jag kan just nu! Det måste vara ljuset som gör att jag känner mig så pigg, glad och nöjd med livet. Hoppas det kan få hålla i sig ett tag nu:) Linnéa ligger ute och sover i vagnen. När hon vaknar ska vi åka ner på stan och kupolen och göra lite ärenden. Ska bl.a på banken mm. Sen hade jag en fundering på att ta mig i kragen och svänga in på nån öppen förskola och kika. Har inte varit iväg sen före jul, och jag behöver få lite större kontaktnät känner jag. Om jag inte bara vore så velig när det gäller nya saker! Men där jag hade tänkt svänga in öppnar de inte förrän kl 13 och jag har lovat Fredrik att väcka honom 13- senast 14 idag. Så det går inte riktigt ihop. Får kanske lov att ta ÖF nästa vecka istället. Hoppas humöret är lika bra då bara:) Nu låter det i babymonitorn, så jag ska gå ner och kolla vad hon har för sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0