lördag

Så var det lördag och mina föräldrar dyker upp här på dagen nån gång. Jag gissar mellan 11-12 nångång. De är ju uppe med tuppen och äter frukost på vägen. Jag blev väckt av hunden idag... Hatar när det händer! Att Linnéa väcker mig gör ingenting, men när hon sover så lugnt så lugnt och Aska börjar pipa på uppmärksamhet utanför dörren blir jag less. Men så fort man gett Aska mat tidigt på morgonen i några dagar, så vill hon ha mat samma tid jämt efter det:) Hur som helst drog jag täcket över huvudet och lådsades som ingenting. Lite senare vaknade Linnéa och nu är vi uppe och skuttar. Vi ska ta tag och dona lite. Städa burar etc. Men nu är det välling som gäller. ................................................................................................................................ Så var bur ett klar. Bara 2 kvar... bäbisburen blir att lukta jättefort. Det är det ända tråkiga med dem. I övrigt är de så söta så söta. Fattar inte att de snart är 4 veckor:O Snart flyttar de ju:( Tur jag får behålla en av dem iaf. En Glimt Av Ömhet heter hon. Så söt så:) Hade så himla gärna sparat en hane också, men har kommit fram till att vi bara har plats för en bur. Så det blir honor, och så ska jag försöka låna in hanar till dem i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0