hemma igen

Allting gick bra idag. Svängde in på Ikea på vägen till Gävle och fick springa runt lite för att hinna. Inte nog med det så var både mamma och barn hungriga nä vi passerat kassan, så det blev korv och välling. 5 minuter försenade kom vi till Gävle Bro, där jag mötte upp Johanna. Vi smet in på en toalett och hon klämde på råttor och packade över de som skulle med henne hem. Det var jättetrevligt att träffa henne och Mira, även om det var inne på en toalett:P När jag kom tillbaka till Borlänge svängde jag hem en snabbis och lämnade ungen som kom med hem igen och drog ner till jobbet. Mötet gick bra även om jag fick springa ifrån ett par gånger. Linnéa var glad och pratsam:P Fast hellre det än att hon hade varit ledsen och arg. Väl hemma igen tittade jag och Linnéa på slutet av unga mödrar. (Varför sänder de inte det på internet?!?!) Sen var det dags att natta Linnéa och när hon äntligen sov fick jag ställa mig och laga mat! Köttfärsås och spagetti. Det var mumsigt! Efter en hel dag med bara mackor, korv och frukt är det så gott att få riktig mat. Medan jag åt kikade jag på Familjen annorlunda på internet. Jag blir imponerad av dessa familjer. Och jag är alltid så glad efter att ha sett det. Även fast de verkar ha det jättejobbigt så är det så himla mycket kärlek också. Nu börjar det bli dags för sängen. Känner mig rätt slut faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0