Bröllop, förkylning och 1-års kalas

Ja helgen tillbringades i Danmark på ett fantastiskt bröllop! Det var så fint och väl anordnat. Det hade spenderats pengar där kan jag lova. Synd var bara att jag var så fruktansvärt förkyld och inte på topp. Det hade nog varit ännu bättre ifall jag hade varit frisk. Just nu sitter jag och är så tvärtäppt som man bara kan bli! Är sjukt trött på feber, snor, nästäppa och ömmande kropp nu. Jag har nu varit sjuk i 2 veckor. Jag ignorerade det hela veckan och jobbade ändå. Det var mycket stress inför Danmark och Linnéas födelsedag att jag inte hade tid att vara sjuk. Det är väl smällen som jag fått ta nu efteråt istället. Så jag har varit sjukskriven den här veckan... Men på måndag får jag så lov att vara frisk igen! Det var väl lite tur ändå att jag blev sjukskriven nu, då Fredrik hoppat på studsmatta och fått ryggskott, så jag har fått vara hemma och ta hand om Linnéa också.

Sen har vi även firat 1-års kalas här hemma! Tänk att vår lilla tös har funnnits med oss i ett helt år! Det är helt ofattbart. Lillstumpan fick tårta, ballonger och presenter:)

Nej nu orkar jag inte sitta här och kippa efter luft längre, utan nu blir det nässpray- Igen...



Mina underbara älsklingar ligger i soffan och myser:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, glassen var god ska du veta...:) Och sjukt onyttig, så idag blev det löpspåret..:)

Hoppas du är bättre från förkylningen...har själv varit sjuk från och till under våren. Inte kul alltså. Men det är bara att vara lika envis tillbaka..:) Ha en bra vecka!

kramiz

2009-06-14 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0