Snart helg

Dagen har varit som de flesta andra dagar. Jag har jobbat, kommit hem, lekt med Linnéa, lagat mat, tvättat lite, mm mm. Men snart är det helg! Skönt:) Har känt mig sliten den här veckan. Vet inte om det var all fjälluft som tog musten ur mig förra helgen:P

Funderar starkt på att dra ut min sambo på en dejt. Typ bio eller middag eller nått. Dock kan det bli svårt med barnvakt, då svärföräldrarna är ute med husbilen och åker... Får se hur vi löser det. Annars kanske det blir nån film och bara mys i soffan. Det visar sig.
I morgon ska jag iaf få snusa bäbis igen! Ska hem till en arbetskamrat som fått barn. :D

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag slocknar för natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0