Sjukt dåligt

Ja jag är sjukt dålig på att uppdatera här... Men men, Lusten finns inte riktigt så då blir det långa uppehåll.

Livet rullar på som vanligt. Jag har kommit in i heltidsjobbandet nu. Den här veckan är vi en himla massa personal som jobbar vilket innebär härliga arbetstider. Idag slutade jag redan kl 12. Men det är snart slut på det roliga igen, så man får njuta medan man kan. Ingen semester har jag tagit i sommar heller, men det lutar åt att ta ut lite i höst.

Många är det som har fått eller snart ska få barn. Bäbisar överallt! Man kan ju inte undgå att bli lite bäbissjuk:) Grattis till er alla!

Det blir nog inte mer för idag... Huvudvärken jag fick på vägen hem från jobbet gör sig påmind igen och jag ska nog försöka kurera den innan det slår ut ordentligt och blir migrän av det hela. Risen är stor känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0