regn regn och åter regn

Jag fattar inte hur det kan regna så innibomben! Översvämningar och drunknande blommor... Barnen kan inte vara ute i samma utsträckning och det tär på både deras och vårat humör.

Idag hade jag stängning och när de sista barnen gått hem stängde jag och drog ner på stan och hämtade ut en bok vi beställt till jobbet. Passade även på att handla och göra lite andra ärenden. Fick springa till och från bilen, då det bara öste ner när jag var ute.

Väl hemma blev det mackaronilåda till middag och sen natta lillan. Jag har precis avklarat dagens disk och ska snart placera mig i soffan med en kopp te till "unga mödrar" Det är det enda program som jag faktiskt följer just nu, vilket kan vara rätt så skönt:)

Ännu fler bäbisar har kommit till världen och jag bara ryser av glädje för alla nyblivna föräldrar! Grattis till er!

Nu ska jag ställa i ordning teet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0