Pizza och film

Dagen började med uselt humör och jag visste inte hur jag skulle överleva dagen. Men så kom jag till jobbet och väldens mottagande av barnen att jag blev alldeles rörd! Alla hejjade stort och ville att jag skulle sitta med dem vid bordet. Precis vad jag behövde idag:)

Efter jobbet blev det att åka hem snabbt och byta kläder innan jag åkte ner och träffade några arbetskamrater. Vi hade bestämt att vi skulle träffas idag hos Sara, men hon ligger i Falun med sin nyfödda lilla flicka, så vi fick ändra planerna lite:P
Vi åt pizza och sen rusade vi till bion för att se Ice Age 3. Men det fanns inga platser åt oss, så planerna fick ändras ännu en gång. Det slutade med att vi hyrde "The Women" och köpte lösviktsgodis och åkte hem till Mia och softade. Filmen var okej, men inte så mycket mer tyckte jag.

Nu är jag hemma och kikar lite halvt på V tillsammans med mitt hjärta, och snart väntar sängen. Är trött så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0