Ingen bebis:(

Det blev inget bebissnusande igår. Mamma Mia var för trött för besök igår, och det får man ju respektera. Men tråkigt för mig:P

Idag blir det iaf dejt! Både middag och bio. Yeey:) Linnéa ska vara hos Sara och Per under tiden. Det ska bli skönt att komma ut lite själva nu.

Just nu sover både Linnéa och Fredrik, men de vaknar nog vilken minut som helst. Iaf Linnéa men herrn får nog så lov att gå upp nu han också! Själv har jag hunnit med frukost till mig och Linnéa, hundpromenad och dusch på morgonen.

Har en envis huvudvärk som kommer och går. Just nu är det bra igen, men väntar på att den ska komma tillbaka...

......................................................................................................

Ingen huvudvärk än så länge! Jippie! Har hunnit med att skrubba badrummet, stekt pannkakor, bäddat rent i Linnéas och våran säng samt dammsugit. Inte klokt vad man hinner med bara man är lite effektiv:) Fast nu är jag dyngsvettig istället. Så mycket för duschen i morse... Ja ja. Har tänkt att diska också så är jag nöjd med min insatts för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0