Full fart

Idag har det varit full fart. Jobbade från 6.30 till 13 och sen cyklade jag hem för att ta tag i saker som behövde göras. Jag har diskat, städat råttburar, sopat och dammsugit. Slängde även in en tvätt i maskinen. Snart kommer Putte på besök. Det blir roligt. Det är så sällan han är här. Tror det var ett år sedan nu...

Linnéa är det full fart på. Hon har blivit riktigt busig. Så fort man ska ta henne, så blir det bus och hon vill att man ska jaga henne. Måttligt roande:p  Men hon är ju så söt så man kan ju inte annat än le:)

Längtar tills på fredag, då jag ska få snusa på ännu en bebis! yeey:D



Min sötnos när hon badade för några veckor sedan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0