bebisar och migrän

Igår natt blev det inte mycket till sömn innan det var dags att kliva upp kl 5.30 för att åka och jobba. Jag kunde helt enkelt inte sova!
Jobbade och sen åkte vi till Falun. Fredrik och Linnéa åkte hem till Sara och Kimberly, medan jag tog en tripp till sjukhuset. På sjukhuset fick jag först mysa med lille Tim! Åh så mygist! Bara ett dygn gammal:D Sen gick jag vidare och hälsade på Sara, Stefan och Julia. Fick även här mysa med bebis och det var helt underbart:D De var så söta båda två!!!
Efter en kort visit hemma hos Sara och Per åkte vi hem och tog vägen förbi Max, då ingan av oss var i läge att orka laga mat. Det var gott men jag var helt slut. Trött och huvudvärk. Sista droppen blev att bära in kassen till lägenheten- då slog migränen till och jag blev sängliggande fram till kl 8 i morse... Tog migräntabletter i flera omgångar, men det var inte förrän de jag tog kl 06,00 som det släppte. Usch!

Nu ska jag och Linnéa äta gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0